och då skulle det vara dans, dans, dans

Jag saknar sommaren fruktansvärt mycket. Jag vill inte ha regn och kyla. Löven ska sitta på träden och inte ligga på backen. Nej, men här är några härliga sommar bilder att längta tillbaka till.
fotografi | |
#1 - - EBBA★★★:

BRA MELLE! det börjar bli bra med uppdatering igen , det gillar vi (: fina bilder på det också ! <3

#2 - - Denise Holmsten♥:

hoppas du får en super bra lördags kväll! puss

#3 - - felicia:

uunderbara bilder melli!

#4 - - Anonym:

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

#5 - - Dixi Wonderlandd:

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

#6 - - Nadine:

amen tack somfan snälla du ! och herregud vad fin blogg du har..kommer definitiv kolla in den oftare!!

#7 - - M*:

- nice pics!

#8 - - Nadine:

juste kameran jag använder är en Canon EOS d1000 tro jag den heter haha..superdåligt objektiv men annars en underbar grej att ha!

#9 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

underbara sommarbilder!



hoppas du har en skön kväll !



//anna

driver webshoppen www.avanna.se

just nu kan du vinna presentkort på 300:-

#10 - - rebecca:

åh så fint.

sv: åh, tack så himla mycket!

Upp