i en sömnig liten stad, åh ingen annanstans, kan man vara ensam som just här

Är hemma med huvudvärk och halsont. Så jag passade på att ladda över bilder från kameran för första gången på närmare tre veckor. Det här är två bilder på Captain nemo's children(Axel & August) från när dom spelade på mic.
fotografi | |
#1 - - felicia:

sjukt fina bilder melli!

#2 - - A.L:

God morgon :) hoppas du får en bra dag

#3 - - felicia:

sv: hihi ja de förstod jag!

vi får köra på snart igen tycker jag! :)



puss<3

#4 - - Nadine:

åh men tack fina du! jag vet inte riktigt hur jag gör faktiskt haha bara ändra lite kontraster/ ljus/ mättnad osv..har inte ens nåt riktigt redigeringsprogram tyvärr!

#5 - - stina.:

sv; nej söta du. Det var från förra året. Men skulle vilja ha upp stjärnan redan nu! :)

Upp