I don't think that you are sorry for what you did

6 timmars bil resa-husvagn-en lerig kamping-bajamajor-ute dusch-massa bra vänner-dass häng-galet bra väder-använda cykeln varannan minut-göra ingenting men ändå massor-simma flera hundra meter-läsa ut harry potter och halvblodsprinsen-springa en öppenbana-heja på charlotte kalla-bomma sönder på båda 2-dagars etapperna-börja läsa harry potter och dödsrelikerna-dansa sönder fötterna på sjätteetappen-sova alldeles för lite-leka bröllopsfotografen.
för er som inte förstod vad jag menade var det här en samman fattning av min senaste vecka på o-ringen och sen vidare på bröllop. en av sommarens bästa veckor helt klart.

kommer antagligen inte bli så mycket uppdaterat här. eftersom att dator laddaren är trasig och jag knappt är hemma.
allmänt | |
#1 - - E:

SV: tack <3 tar verkligen åt mig när ett proffs som du säger det ;) puss älsk!

#2 - - LINN:

sv: man tackar!

#3 - - felicia:

sv: hej emelie!

vet att hon vart på konståkningsläger i lidköping, men hon ska vara hemma nu tror jag!

haft svårt att få tag på henne dom seanste dagarna också! o:

men hon är inne på fb ibland så hon måste vara hemma nu! kram

#4 - - alice:

sv; haha såg jag nu, sjukt snygga kläder har hon! du hittar bilderna på http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/ :)

Upp