the boy who lived

7 books, 7 horcruxes, 7 Weasleys siblings, 7 Hogwarts floor, 7 galleons to buy a wand, 7 positions to play quidditch, 7 Tom Riddle's memories, 7 Potters with 7 members of the Order. There are 142 degrees in Hogwarts (1+4+2=7), 7 people went to the Shrieking Shack, Dobby has 7 socks and...7 days until Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Today, 07/07.

förlåt, för bombning av harry potter grejer nu men ååh vad jag älskar det/dom här!
drömvärld | |
#1 - - SMOFFI:

kerlek på hög nivå jaappppppppp <3

#2 - - matilda:

alltså så knäppt att det är slut nu...ett kapitel av uppväxten hejdå typ

(gillar ditt bloggnamn förresten)

#3 - - lovisa:

svar; du menar mitt "bloggnamn"? isånnafall, det gör jag också!

hennes tal var så himla bra, "Hogwarts will always be there to welcome you home" åh vad jag grät :(

#4 - - Andréa:

Din blogg himlans fin!

Och Harry Potter är det bästa som någonsin finns. Har sett varenda film tio gånger och läst varenda bok tio gånger, kan inte sluta. HP är kärlek <3

#5 - - lovisa:

svar; heller hur! tårarna bara rann hela tiden..

och snart är det dags, även om jag har längtat på det här hur länge som helst vill jag inte att det ska ta slut! <harry3

#6 - - stina:

det finns inga ord för hur jäkla bra böckerna (och till viss del filmerna också) är! <3

#7 - - lovisa:

svar; om han hade! ahhhhh, snygg!

(känns som jag overdosar det här inlägget med kommentaren btw, hehe)

#8 - - •lisa•:

harry potter <3

#9 - - moa:

du har så himla fin blogg och så himla fin tumblr. och ett himla fint bloggnamn. detmesta från håkan är fint.

#10 - - lovisa:

svar; det är en d90! :)

#11 - - Agnes:

Hah! Kul att Voldemort (typ näst viktigast) inte e med på den där översta med skådespelarna ;)

Upp