there's been a long time since I had some fun

 

tänkte säga hej, och förlåt. och ett förlåt till eftersom det kommer bli fortsatt dålig uppdatering. eftersom jag skickade in min laddare för att jag trodde den var trasig, men nu har jag fått veta att det var batterit som var trasigt. så just nu är jag utan dator.
och bara för att jag inte har några bilder på den här datorn, tänker jag dela med mig av några se värda youtube klipp.
(edit: tack till lovisa som lärde mig hur man lägger upp youtube klipp igen, haha.)
toner eller liknande | |
#1 - - ellen:

vilken fin blogg!

#2 - - lovisa:

svar; när du är på videon du vill lägga ut trycker du på "dela" under videon. då får du upp nya alternativ och då väljer du "bädda in" så kommer den där länken upp. sen kopierar du den och trycker upp "html"-knappen på bloggen du vet, sen klistrar in den där! hoppas du förstår haha

#3 - - felicia:

melli uppdatera! (:

<3

Upp