when you stopped smiling, I stopped hoping

Hem kommen, har väldigt mycke bilder som jag skulle vilja visa. Men det är inte första prioriteringen, åker till falköping för att träffa konfa kompisarna i morgon och sen börjar skolan. Men någon gång kommer ett inlägg!

edit: Min kamera laddare har gömt sig, så bilder kanske kommer i morgon om jag får låna olivias minneskorts överförare (långt och krångligt ord jag vet)


upptäckte just vad tråkig min design är.. hmmn, får väl bli 2011as projekt.
allmänt | |
#1 - - linn:

konfaträffen ägde sönder. haha :)<3

#2 - - axeeeeeeeeeeeel:

#3 - - axeeeeeeeeeeeel:

Svaret du aldrig trodde skulle komma!

- Jag har tröttnat! :)

#4 - - SMOFFI:

visa bild på hur brun du är nu!

#5 - - SMOFFI:

Jag tappa bort min usb sladd... uhuhuhu, depp depp depp. :(

Upp