Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!


förlåt för dålig kvalité men det är mobilkameran.
Det började ju inte så bra eftersom vi inte fick ta med kamerorna in. Men alla problem försvann när håkan kommer in på scen och spelar min favorit låt från den nya skivan ”dom där jag kommer från”. Även om vi hade sittplatser var det inte många låtar vi satt ner. Hela scandinavium stod upp under kom igen lena och alla extra nummer (som blev en del). Det var den bästa konserten jag har varit på och Håkan har aldrig varit bättre! Det var underbart att han började sin turné i Göteborg för det är inte någon innan som har upplevt känslan, men han är ju trots allt göteborgare. Känslan går inte beskriv hur man än försöker, det var underbart och jag vet inte hur lycklig jag var.
jag är väldigt dålig på att skriva men,
toner eller liknande | |
Upp