första advent & lussebullar



-10 och 75cm snö.. det är november!? Jaja, så länge jag slipper gå ut allt för ofta funkar det. Nu är alla ljusstakar och stjärnor uppsatta i fönstren och jag har bakat lussebullar med för lite saffran i, men goda blev dom.

Frågestund!
var snäll och fråga någonting nu, det skulle vara så pinsamt om ingen frågade något!
ps. frågorna kommer inte synas förens efter jag har svarat.


avslutad!
[emelie] | |
#1 - - Jennie:

vad är det vackraste du vet?

det bästa minnet du bär på?



SV ; tacktack :)

#2 - - Alexandra:

Vi har mer snö här!

Men håller verkligen med dig!!

Fast i bland kan det va gött att gå ut och bara vara lite barnslig i snön!!

#3 - - Anna:

Tack så mycket söta du!



Vilka är din/dina favoritbloggar?

Vilken linje ska du gå när du börjar gymnasiet?

När började du blogga?

Vilket är ditt favoritpogram?

Vilken är din favoritfilm?

#4 - - Lovisa:

sv: tack så mycket! :)

75 cm snö?! vi har typ.. 30 eller mindre ;o

har en fråga å, vad använder du för kamera? :)

#5 - - läskig gubbe som stalkar dig:

hej söt.

Vilket program redigerar du dina bilder i? :)

och när ses vi nästa gång? Jag saknar dig <3



(visst var jag snäll och kommenterade nu? (A) )

#6 - - olivia:

vilken är din favorit godis ? (man får inte välja röda dödskallar)

Vilken är din favvis låt?

Vad önskar du dig i julklapp ? ( av mig ;) )

Vill du vara med på pulkarace när du kommer hem som en pepparkaka från thaimatslandet ? ( jag älskar pepparkakor )

får jag bo hos dig ?



ne en sista seriös fråga :

Vill du komma hem till mig och dricka kanelbulls eller pepparkaks te ? :)<3

puss på dig, jag ställde massa frågor, pluss i kanten för mig ;)

#7 - - ebba:

Åh va fint! Älskar advent

#8 - - Ronja:

åhh vilka underbara 1a advent bilder!

Själv firade jag min 1a advent genom att jobba hela kvällen. :)



Vad tycker du är absolut bästa med Julen? (Fantasilös fråga jag vet! )

#9 - - sandra:

fin blogg :) besök min blogg och kommentera :)

#10 - - Olga:

sv: Haha åh, det kan jag tänka mig!

#11 - - Gry Sol:

å, ja, fast det är jätte jobbigt att åka ibland, jag tror det tar 5-6 timmar med bil här ifrån till stockholm, och om man åker tåg måste man byta minst en gång :c

#12 - - Gry Sol:

Sveg, men min mamma bor i Sthlm

#13 - - Mäster katt:

sv: Ja, verkligen! Ska du gå på någon spelning under hans vårturné? :D

#14 - - Mäster katt:

sv: Åh, okej c:

#15 - - Rosita:

-10 hade suttit ganska bra nu, har -25 här just precis nu, usch..



Men mysiga bilder i alla fall :)

#16 - - SMOFFI:

när får jag komma hem till dig och sno alla dina kläder? hihi <3

#17 - - sofia:

härligt bilder!

#18 - - axeeeeeeeeeeeel:

tja b-ruden!

kan du visa lite bilder på ditt rum/ hur du bor? :)

#19 - - Ebba:

Fråga.

Är det töntigt med glasögon med fönsterglas i ?

:D (August frågar )

#20 - - Elin:

tja, gillar din blogg.

kan du berätta lite om dig själv?

vad heter du? mm

#21 - - linnea:

fråga

har du färgat ditt hår någon gång ?

#22 - - Anonym:

om du skulle välja färg , vilken skulle du välja ? blå eller röd ? :D

#23 - - gunnel:

vad är din favorit låt ?

favorit band/ artist ?



#24 - - gurra:

vad är din favorit outfit ? :D

#25 - - ampelos:

myys

#26 - - Anonym:

vad heter du i andranamn?

#27 - - Anonym:

vilka sidor är du ute på en helt vanlig dag?

#28 - - Jossan:

tycker din stil är grym, gillar estetar looken ;)

vilken linje hade du tänkt att gå på gymnasiet? eller har du tänk så långt? :)

#29 - - Anonym:

du tar jätte fina bilder, skulle du vilja jobba med någonting sånt när du blir stor? :) inom foto alltså?

#30 - - elin:

sv; jag håller tummarna för din skull!

och mysigt.

#31 - - Katarina Gladun Komaromi:

härligt va mys.

#32 - - Katarina Gladun Komaromi:

vem är din favorit artist?

#33 - - johanna:

vad vill du bli när du blir stor ?:)

#34 - - Hanna:

vad inspireras du av?

#35 - - CJ:

Fina bilder!

Upp