en liten glimt av imorn blänker till i mitt glas, där ingenting är sig likt men ändå samma sak.

eftersom jag inte har rört min kamera på en vecka får ni lite blandat i poladroid redigering:

klicka på bilden för större bild.
fotografi | |
#1 - - alice:

äsch, om man bor i skåne får man nöja sig med att se håkan i skåne!

åhh håkan <3

#2 - - Anna:

sv: tack så mycket!

#3 - - kajsa:

SV: Hehe, jodå!

#4 - - dina - [ fotoblogg ]:

sv: om du menar mina bilder, så har jag tagit de själv, de är inte direkt seriösa.

#5 - - Josefin:

sv; det var mer än bara underbart. det var magiskt!

#6 - - Amanda:

Fina bilder!



sv: Tack så himla mycket.

#7 - - Fotograf Jenny Eriksson:

himla fint! Katten är så söt så man smälter litegrann,

#8 - - Anonym:

Åh, vad fint min lilla mellsan (:

#9 - - sarah:

fina!

#10 - - m.:

riktigt fint.

Upp