don't look for love in hollow hearts


Sverige är numera snötäckt, i alla fall i den delen jag bor.
fotografi | |
#1 - - stina:

se, inte konstigt att jag fått för mig att Vänersborg är typ superfint? ;)

#2 - - evelina:

jättefin bild ju!

#3 - - ellen:

oj vad mycket snö. här i vimmerby finns bara ett väldigt tunt snötäcke på gräsmattorna.

himla fin bild förresten!

#4 - - Lisa:

sv:tack så mycket :)

#5 - - Lotta:

åh, tack! Himla fint foto här ovan!

#6 - - Meg:

Du tar galet vackra bilder

#7 - - inger helén:

alltså. hur vackert var inte det här då? galet

#8 - - angelica:

ååh. helt underbar bild verkligen.

#9 - - RONJ▲:

Åh, tack så mycket!



Himla fin blogg, mhm.

#10 - - matilda:

sv: Åk åk åk på emmaboda! så himla mysig festival.



#11 - - Frida:

åh, tack så hemskt mycket.

din blogg är helt sagolik. Här tänker jag stanna föralltid.

#12 - - ljungberg.:

My liiiiife's a cooooompromise oooooh!



Tack för kommentaren. :)

#13 - - frida söderquist:

sv; åh, tack!

#14 - - S.:

Så himla fin bild.

#15 - - w:

men fy vilken fin bild

#16 - - elin:

otroligt fint, och det är snötäckt där jag bor också, himla mysigt!

#17 - - Katarina Gladun Komaromi:

underbart fint

#18 - - Sebastian Skarp:

Svar: Tack! :) Ja hösten kan vara väldigt fin när det är en massa färger och blå himmel iaf.



Vintern är inte så ful den heller, speciellt inte på denna bilden! Riktigt fint :)

#19 - - julia:

gud så vackert! magiskt

Upp