Så blås en kyss och fyll min kvot




3 oredigerade bilder.
fotografi | |
#1 - - AKP:

Men tusen tack snälla! =)

#2 - - Emelie:

Hej :D

#3 - - Tim Rafeldt Of Sweden:

Tjena Villken Fin och bra blogg du har <3 :)

Denna blogg är riktigt mycket bra underhållande :)

Hur är läget då :)?

Hur länge har du bloggat ?

Är du sugen på lite sammarbete ?



Kolla gärna in min blogg om du har tid lust och ork :)

Videologgar , Videoinlägg , Roliga sjuka Annolundare coola videos som ingen annan gör , Fashion / Smink Kläder / Mode , Livet , Kärleken och sex , Kläd tips , tim tipsar mm :)



Spelar gitarr och skriver låtar , + jobbar inom hotell restaurang :)

Filmer finns när jag testar smink .)

Jag är Kille :)



Kolla gärna mina filmer o videoinlägg på you utbe med :)



www.youtube.com/user/TimRafeldt



www.Rafeldt.blogg.se



Thanks :)



Pussar pussar till alla :)



Rafeldt //

#4 - - caroline:

älskar mitten bilden!!1

#5 - - w:

3 väldigt fina bilder

#6 - - Sara:

Eeeeeeeeeeew! Fina bilder men fasen vad jag hatar djuret...

#7 - - lucke:

hallå! Allt bra idag? Vad göres? :)

#8 - - Amanda - Annasdotter:

riktigt fina bilder! :D vad har du för kamera? :)



kika gärna in i bloggen, har en tävling eller vad man nu kan kalla det. gissa vad som är så speciellt med bloggen i augusti:)

#9 - - Lova:

ey , du ! ville bara säga att på bloglovin så har de "bubblare" det är de antalet bloggar som fått flest prenumeranter på kortast tid. Såg att du va där ;)

#10 - - Axel:

Gillar mittenbilden mellibooi!

#11 - - Axel:

Gillar mittenbilden mellibooi!

#12 - - Michaila - frågestund (med länkning):

Ojoj vilka bra bilder, riktigt häftiga!

#13 - - Sofia:

väldigt fiint.

http://sofiaelisabet.webblogg.se/, där har du min nya blogg också :)

Upp