Thailand!

I morgon åker jag till thailand! I alla fall så kommer jag inte uppdatera någonting förens jag kommer hem och bombar er med härliga bilder. Men vill ni ha lite hjälp på traven att komma ihåg att det är i början av januari som jag kommer hem? klicka på ett utav plussen.

Puss&Kram, God Jul och Ett gott nytt år!

bloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovin


[emelie] | |
#1 - - Lisa:

Vad mysigt! Hoppas du får det bra, eller ja det är väl klart du får, så ja, ha det bra iaf :)

#2 - - caroline:

KOM HEM

#3 - - josefin mandarin:

underbart

#4 - - danni. blåmärken i mitt huvud.:

hejdär i det kalla vintermörkret ^__^ jag hittade din blogg via jasmines, childhoodlight, och tyckte du verkade vara en mysig person efter att ha tittat igenom din blogg en liten stund.



jo, frågan var, har du kanske några bok eller filmtips att dela med dig av? ^_^



/ danni

#5 - - SMOFFI:

SERIÖÖÖST MELLIIIIII!

KOM HEEM :(

Ska jag va ärlig så saknar jag dig faktist! :(

#6 - - klara:

underbara bilder, och hoppas du har/har haft det finfint! kram

#7 - - Karin:

Fina bilder!

#8 - - klara:

underbara bilder!

Upp